divendres, 21 d’agost del 2009

Encartellada!!!

Des d'ahir al vespre ja podeu veure els cartells del Rasons pel poble, n'hi ha més o menys pel centre de Pineda, esperem que els hagueu vist i sobretot, que cap mà malèvola i malintencionada ens els arrenqui...!!!
Seguirem encartellant, no patiu!

De moment, aquí el teniu en versió blanc i negre, per qui se'l vulgui imprimir i penjar al capçal del llit o al suro de la cuina!



...es plau en reunions
en les que parlen culs,
que imposen condicions
tibats i plens d'orgull.

Em tuteja i se'm riu
quan em parla del cap.
I al meu cervell li diu:
De defecar, en saps!

I és que el meu cul, a còpia
de matar la cultura,
s'ha cregut ser la pròpia,
i sense cap mesura
diu que ell és el cultura...!

...em preocupa el meu cul!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada